خانه ی دوست کجاست؟

خیلی دنبالش گشتم! توی شهرهای زیادی دنبال آدرسش رفتم ! از مشهد و کربلا و نجف  گرفته تا مدینه و مکه!

از آدمای مختلفی آدرسش رو پرسیدم!از غریبه و آشنا تا هر کی به ذهنت برسه! نمیدونم خا نه اش کجاست! خانه ی دوست  رو میگم . اونی که بهم آرامش بده و دیگه چشمم به این و اون نباشه تا .....

اونی که زیر سایه اش آروم بگیرم و وقتی دستش رو بر سرم احساس کنم دیگه به عالم فخر بفروشم و بگم آهـــــــای اهل عالم! آی اهل خدعه و ریا! آی اهل زهد فروشی و سالوس!! دیگه حناتون پیش من رنگ نداره!چشمهای جرم گرفته و رمد آلودتون رو باز کنید ببینید دست کی رو سرم هست؟!

خلاصه اینکه کتابای زیادی خوندم و به موضوعات مختلفی فکر کردم !شیوه های متفاوتی رو تجربه کردم  با خیلی ها مشورت کردم اما باز هم نشد که نشد.ای حافظ خدا رحمتت کند که گفتی :"تا راهرو نباشی کی راهبر شوی" . شاید اگر از خودش بپرسم مرا راهنمایی کند! راستی ای دوست خانه ات کجاست؟!!                                        

                                                    

ای دوست خانه ات کجاست؟!!